קבלת פרופיל משלי
צוטט על ידי
הכל | מאז 2019 | |
---|---|---|
ציטוטים ביבליוגרפיים | 3956 | 2285 |
H-index | 18 | 18 |
i10-index | 21 | 19 |
גישה ציבורית
הצג הכל10 מאמרים
0 מאמרים
זמין
לא זמין
על סמך ייפוי כח מהמממנים
מחברים משותפים
- Henry L. RoedigerProfessor of Psychology, Washington University in St. Louisכתובת אימייל מאומתת בדומיין wustl.edu
- Kathleen B. McDermottProfessor of Psychological & Brain Sciences, Washington University in St Louisכתובת אימייל מאומתת בדומיין wustl.edu
- Sean KangUniversity of Melbourneכתובת אימייל מאומתת בדומיין unimelb.edu.au
- Elizabeth J. MarshDuke Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין psych.duke.edu
- Jeffrey D. KarpickeProfessor of Psychological Sciences, Purdue Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין purdue.edu
- Ruthann ThomasAssociate Director of the Center for Excellence in Teaching, Simmons Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין simmons.edu
- Nathan S. RoseUniversity of Notre Dameכתובת אימייל מאומתת בדומיין nd.edu
- Jason R. FinleyAssistant Professor of Psychology, Southern Illinois University Edwardsvilleכתובת אימייל מאומתת בדומיין siue.edu
- Ludmila NunesAmerican Psychological Association (APA)כתובת אימייל מאומתת בדומיין apa.org
- Janell R. BluntAnderson Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין anderson.edu
- Franklin ZarombNational Authority for Measurement and Evaluation in Education (RAMA)כתובת אימייל מאומתת בדומיין education.gov.il
- Andrew C. ButlerWashington University in St. Louisכתובת אימייל מאומתת בדומיין wustl.edu
- Jude Y. Weinstein-JonesIndependent Scholarכתובת אימייל מאומתת בדומיין mgh.harvard.edu
- Lisa K. FazioAssociate Professor, Psychology and Human Development, Vanderbilt Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין vanderbilt.edu