קבלת פרופיל משלי
צוטט על ידי
הכל | מאז 2019 | |
---|---|---|
ציטוטים ביבליוגרפיים | 13622 | 6995 |
H-index | 50 | 44 |
i10-index | 74 | 69 |
גישה ציבורית
הצג הכל34 מאמרים
10 מאמרים
זמין
לא זמין
על סמך ייפוי כח מהמממנים
מחברים משותפים
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of Educationכתובת אימייל מאומתת בדומיין harvard.edu
- Kelley DurkinResearch Assistant Professor, Vanderbilt Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין vanderbilt.edu
- Emily R. FyfeIndiana Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין indiana.edu
- Abbey M. LoehrResearch Director, Institute for School Partnership, Washington University in St. Louisכתובת אימייל מאומתת בדומיין wustl.edu
- Katherine L. McEldoon, PhDFederation of American Scientistsכתובת אימייל מאומתת בדומיין fas.org
- Robert SieglerProfessor of Psychology, Carnegie Mellon Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין andrew.cmu.edu
- Marci DeCaroUniversity of Louisvilleכתובת אימייל מאומתת בדומיין louisville.edu
- Ashli-Ann DouglasWestEdכתובת אימייל מאומתת בדומיין wested.org
- Martha W. AlibaliProfessor of Psychology, University of Wisconsinכתובת אימייל מאומתת בדומיין wisc.edu
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין uni-trier.de
- Percival MatthewsAssociate Professor, University of Wisconsin–Madisonכתובת אימייל מאומתת בדומיין wisc.edu
- D.C. FarranProfessor, Vanderbilt Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין Vanderbilt.edu
עקוב אחר
Bethany Rittle-Johnson
Professor of Psychology, Vanderbilt University
כתובת אימייל מאומתת בדומיין vanderbilt.edu