טוען...
המערכת אינה יכולה לבצע את הפעולה כעת. נסה שוב מאוחר יותר.
ציטוטים ביבליוגרפיים בשנה
ציטוטים ביביליוגרפיים כפולים
המאמרים הבאים ממוזגים ב-Google Scholar.
סך כל הציטוטים הביביליוגרפיים
נספרים עבור המאמר הראשון בלבד.
ציטוטים ביביליוגרפיים שמוזגו
הספירה 'צוטט על ידי' כוללת ציטוטים ביביליוגרפיים מהמאמרים הבאים ב-Google Scholar. המאמרים המסומנים ב-
*
עשויים להיות שונים מהמאמר שבפרופיל.
הוסף מחברים שותפים
מחברים משותפים
עקוב אחר
מאמרים חדשים מאת המחבר הזה
ציטוטים חדשים של המחבר הזה
מאמרים חדשים שקשורים למחקר של המחבר הזה
כתובת אימייל לעדכונים
בוצע
הפרופיל שלי
הספרייה שלי
מדדים
התראות
הגדרות
כניסה
כניסה
קבלת פרופיל משלי
צוטט על ידי
הכל
מאז 2019
ציטוטים ביבליוגרפיים
2
2
H-index
1
1
i10-index
0
0
0
2
1
2023
2024
1
1
מחברים משותפים
Jacqueline Kociubuk
PhD Candidate, University of Wisconsin Madison
כתובת אימייל מאומתת בדומיין wisc.edu
Peter Samuelson Wardrip
University of Wisconsin-Madison
כתובת אימייל מאומתת בדומיין wisc.edu
Rebekah Willett
Professor, Information School, University of Wisconsin Madison
כתובת אימייל מאומתת בדומיין wisc.edu
עקוב אחר
Amy Mueller
Assistant Professor of Learning Technologies,
University of Oklahoma
כתובת אימייל מאומתת בדומיין ou.edu
Educational DEI
Culturally Responsive/Sustaining/Liberating Pedagogies
Maker Education
Games Based Learninig
מאמרים
צוטט על ידי
מחברים משותפים
כותרת
מיון
מיון לפי ציטוט ביבליוגרפי
מיון לפי שנה
מיון לפי כותרת
צוטט על ידי
צוטט על ידי
שנה
“Our Mission Doesn’t Stop Just Because We Don’t Have a Building”: Librarians’ and Museum Educators’ Discursive Construction of Their Shifting Roles during the Pandemic
J Kociubuk, A Mueller, P Wardrip, R Willett
The Library Quarterly 93 (2), 222-240
, 2023
2
2023
Twitch-Facilitated Anonymous Active Learning: A Case Study of an Undergraduate Curriculum and Instruction Course
A Malone, K-L. & Mueller
American Educational Research Association
, 2022
2022
(In) Equity in Online Schooling: Technology and Bias in Elementary Education During the Pandemic
A Mueller
The University of Wisconsin-Madison
, 2022
2022
Shifting Roles: discursively constructing the identities of library and museum educators during the pandemic
J Kociubuk, A Mueller, P Wardrip, R Willett
Proceedings of the ALISE Annual Conference, 2022
, 2022
2022
The Role of Asynchronous Digital Feedback in Youth Maker Projects
E Halverson, A Mueller, Z Dai
International Society of the Learning Sciences (ISLS)
, 2019
2019
המערכת אינה יכולה לבצע את הפעולה כעת. נסה שוב מאוחר יותר.
מאמרים 1–5
הצג עוד
פרטיות
תנאים
עזרה
מידע על Google Scholar
עזרה בחיפוש