טוען...
המערכת אינה יכולה לבצע את הפעולה כעת. נסה שוב מאוחר יותר.
ציטוטים ביבליוגרפיים בשנה
ציטוטים ביביליוגרפיים כפולים
המאמרים הבאים ממוזגים ב-Google Scholar.
סך כל הציטוטים הביביליוגרפיים
נספרים עבור המאמר הראשון בלבד.
ציטוטים ביביליוגרפיים שמוזגו
הספירה 'צוטט על ידי' כוללת ציטוטים ביביליוגרפיים מהמאמרים הבאים ב-Google Scholar. המאמרים המסומנים ב-
*
עשויים להיות שונים מהמאמר שבפרופיל.
הוסף מחברים שותפים
מחברים משותפים
עקוב אחר
מאמרים חדשים מאת המחבר הזה
ציטוטים חדשים של המחבר הזה
מאמרים חדשים שקשורים למחקר של המחבר הזה
כתובת אימייל לעדכונים
בוצע
הפרופיל שלי
הספרייה שלי
מדדים
התראות
הגדרות
כניסה
כניסה
קבלת פרופיל משלי
צוטט על ידי
הכל
מאז 2019
ציטוטים ביבליוגרפיים
544
544
H-index
3
3
i10-index
1
1
0
200
100
50
150
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
19
74
166
194
77
עקוב אחר
Loulou Detienne
Ghent University
כתובת אימייל מאומתת בדומיין telenet.be
instructional design
teacher design teams
active learning
engagement
collaborating teacher teams
מאמרים
צוטט על ידי
כותרת
מיון
מיון לפי ציטוט ביבליוגרפי
מיון לפי שנה
מיון לפי כותרת
צוטט על ידי
צוטט על ידי
שנה
A systematic literature review on synchronous hybrid learning: gaps identified
A Raes, L Detienne, I Windey, F Depaepe
Learning environments research 23, 269-290
, 2020
530
2020
Benefits, challenges and design guidelines for synchronous hybrid learning: A systematic literature review
L Detienne, A Raes, F Depaepe
EdMedia+ Innovate Learning, 2004-2009
, 2018
7
2018
Technology-Enhanced, Interactive Learning Spaces in Higher Education
A Raes, F Depaepe, I Windey, T Beernaert, P Bonte, G Vanherweghe, ...
Technology-Enhanced, Interactive Learning Spaces in Higher Education, 8-1
, 2022
4
2022
Towards technology-enhanced, interactive learning spaces in higher education
A Raes, I Windey, T Beernaert, P Bonte, G Vanherweghe, L Detienne, ...
3
2019
Supporting Teacher Redesign Teams: A Descriptive Framework for Role Enactment of Academic Developers as Facilitators
L Detienne, T Rotsaert, T Schellens
SAGE Open 13 (2), 21582440231181391
, 2023
2023
The role enactment of academic developers supporting teacher redesign teams in a university setting
L Detienne, T Rotsaert, T Schellens
EARLI 2021 online conference, 111-111
, 2021
2021
המערכת אינה יכולה לבצע את הפעולה כעת. נסה שוב מאוחר יותר.
מאמרים 1–6
הצג עוד
פרטיות
תנאים
עזרה
מידע על Google Scholar
עזרה בחיפוש