קבלת פרופיל משלי
צוטט על ידי
הכל | מאז 2019 | |
---|---|---|
ציטוטים ביבליוגרפיים | 345 | 345 |
H-index | 8 | 8 |
i10-index | 8 | 8 |
גישה ציבורית
הצג הכלמאמר אחד
0 מאמרים
זמין
לא זמין
על סמך ייפוי כח מהמממנים
מחברים משותפים
- Anna RemingtonUCL Institute of Educationכתובת אימייל מאומתת בדומיין ucl.ac.uk
- Laura CraneUniversity of Birminghamכתובת אימייל מאומתת בדומיין bham.ac.uk
- Liz PellicanoProfessor, University College Londonכתובת אימייל מאומתת בדומיין ucl.ac.uk
- Brett HeasmanSchool of Education, Language and Psychology, York St John Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין yorksj.ac.uk
- Anne FritzKing's College Londonכתובת אימייל מאומתת בדומיין kcl.ac.uk
- Sarah O'BrienDoctoral Studentכתובת אימייל מאומתת בדומיין kcl.ac.uk
- Kana GraceCentre for Research in Autism and Education (CRAE)כתובת אימייל מאומתת בדומיין ucl.ac.uk
- Will MandyProfessor in Clinical Psychology, UCLכתובת אימייל מאומתת בדומיין ucl.ac.uk
- Amber Pryke-HobbesUniversity of Kentכתובת אימייל מאומתת בדומיין kent.ac.uk
- Katelyn SmalleyImperial College Londonכתובת אימייל מאומתת בדומיין imperial.ac.uk
- Kate CooperUniversity College Londonכתובת אימייל מאומתת בדומיין ucl.ac.uk
- Charlotte BagnallUniversity of Manchesterכתובת אימייל מאומתת בדומיין manchester.ac.uk