קבלת פרופיל משלי
צוטט על ידי
הכל | מאז 2019 | |
---|---|---|
ציטוטים ביבליוגרפיים | 572 | 464 |
H-index | 12 | 12 |
i10-index | 12 | 12 |
גישה ציבורית
הצג הכל8 מאמרים
מאמר אחד
זמין
לא זמין
על סמך ייפוי כח מהמממנים
מחברים משותפים
- Rachel BarrGeorgetown Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין georgetown.edu
- Peter GerhardsteinProfessor of Psychology, Binghamton University, SUNYכתובת אימייל מאומתת בדומיין binghamton.edu
- Kathy Hirsh-PasekTemple Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין temple.edu
- Roberta Michnick GolinkoffUniversity of Delawareכתובת אימייל מאומתת בדומיין udel.edu
- Brian VerdineAffiliated Assistant Professor of Education - University of Delawareכתובת אימייל מאומתת בדומיין udel.edu
- Francys SubiaulThe George Washington Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין gwu.edu
- Corinne BowerAssistant Professor in the Dept. of Psychology, California State University, Los Angelesכתובת אימייל מאומתת בדומיין calstatela.edu
- Rebecca DoreThe Ohio State Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין osu.edu
- Gemma TaylorUniversity of Salfordכתובת אימייל מאומתת בדומיין salford.ac.uk
- Nora S. NewcombeProfessor of Psychology, Temple Universityכתובת אימייל מאומתת בדומיין temple.edu